Infomapp
Eesmärk anda kliendile igakülgset informatsiooni hotelli kohta, et iga külastaja teaks hotellis pakutavast, kus midagi asub ning tunneks end turvaliselt. Samas tuleks jälgida, et sealne informatsioon ei oleks liiga üle paisutatud. Klient peaks leidma teda huvitava inormatsiooni kiiresti.
Kogu informatsioon peaks olema erinevates keeltes sõltuvalt hotelli peamistest sihtrühmadest. Eesti hotellides on levinud: eesti, inglise, vene ja soome keelsed infomapid.
Põhiline informatsioon, mida kajastada:
- hotellis pakutavad teenused
- lahtiolekuajad
- hinnakirjad
- eripakkumised
- olulised telefoninumbrid
- korruste plaanid
- tagasiside lehed
- kirjapaber ja/või ümbrik
Hotelliinfomappide näited: kaante vahele on võimalik panna kogu vajalik informatsioon lisaks võib kaanele trükkida või pressida firma logo.
Litsenseeritud: Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike 3.0 License