Majapidamistöö olulisus ja eesmärgid

iDevide ikoon Mõtisklus

Kellele meist meeldiks astuda sisse tuppa, kus voodi alt vaatavad vastu tolmurullid või televiisori pilt on udune – tegelikult hoopis ekraanilt tolm pühkimata jne.

Too näiteid, mis avaldavad mõju klientidele meeldiva keskkonna loomisel hotellis.

iDevide ikoon Sobita sõnad lünkadesse:

rohkus; hügieeniliselt; külastaja; hotellitubade; viibib; õigeaegne; palk; oodatuna; puhtus; kindlustada; majutamiseks;

Iga majutusettevõtte jaoks on oluline iga olenemata kui pikalt ta majas , kuna külastajate tagab meie ettevõttele ka äriedu ning iga töötaja tuleb külastajate taskust. Seega on oluline, et külastaja tunneks hotellis , mugavalt jne. Kahtlemata peab iga hotellituba olema tehniliselt ja laitmatult korras külalise saabudes.

Peamiseks majapidamisosakonna eesmärgiks on oma igapäevase tööga ja üldruumide ettevalmistus külastajate ja teenindamiseks. Ehk kokkuvõtvalt: tagada kogu majutusettevõtte - puhtad külalistetoad, üldkasutatavad ruumid, kontori ruumid, personali ruumid jne.


  

iDevice ikoon Arutlus

Kirjelda külastaja esmamuljet hotellitoast läbi järgmiste punktide arvestades erinevaid külastajate liike (ärireisijad, lastega pered, puhkereisijad, suusatajad, linnuvaatlejad, jahimehed, konverentsil viibijad):

 

  • Toa üldmulje
  • Valgustatus toas
  • Soojus
  • Lõhnad toas (lõhna puudumine)
  • Värske õhk
  • Toa puhtus
  • Hubasus
  • Vajalikud esemed toas
  • Tekib mulje kogu hotellist


Litsenseeritud: Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License