Majapidamistöö olulisus ja eesmärgid
Kellele meist meeldiks astuda sisse tuppa, kus voodi alt vaatavad vastu tolmurullid või televiisori pilt on udune – tegelikult hoopis ekraanilt tolm pühkimata jne.
Too näiteid, mis avaldavad mõju klientidele meeldiva keskkonna loomisel hotellis.
rohkus; hügieeniliselt; külastaja; hotellitubade; viibib; õigeaegne; palk; oodatuna; puhtus; kindlustada; majutamiseks;
Iga majutusettevõtte jaoks on oluline iga olenemata kui pikalt ta majas , kuna külastajate tagab meie ettevõttele ka äriedu ning iga töötaja tuleb külastajate taskust. Seega on oluline, et külastaja tunneks hotellis , mugavalt jne. Kahtlemata peab iga hotellituba olema tehniliselt ja laitmatult korras külalise saabudes.
Peamiseks majapidamisosakonna eesmärgiks on oma igapäevase tööga ja üldruumide ettevalmistus külastajate ja teenindamiseks. Ehk kokkuvõtvalt: tagada kogu majutusettevõtte - puhtad külalistetoad, üldkasutatavad ruumid, kontori ruumid, personali ruumid jne.
Kirjelda külastaja esmamuljet hotellitoast läbi järgmiste punktide arvestades erinevaid külastajate liike (ärireisijad, lastega pered, puhkereisijad, suusatajad, linnuvaatlejad, jahimehed, konverentsil viibijad):
- Toa üldmulje
- Valgustatus toas
- Soojus
- Lõhnad toas (lõhna puudumine)
- Värske õhk
- Toa puhtus
- Hubasus
- Vajalikud esemed toas
- Tekib mulje kogu hotellist
Litsenseeritud: Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License